S propagací kulturních akcí to může být náročné. Stále se mění, programy se obnovují a vy potřebujete celkem spotřební druh reklamy, která na vaši kulturní akci upoutá pozornost, ale nebude finančně natolik nákladná a snadno se zlikviduje. Jak však kulturní akce efektivně propagovat, aby si jí potencionální návštěvníci včas všimli?
Vsaďte na plakáty
Skvělou volbou pro propagaci kulturních akci jsou bezesporu plakáty. Plakáty můžete umístit na frekventovaná místa, například na autobusovou zastávku, do centra města či na místa u kulturních center. Snadno se vyměňují a nejsou tolik nákladnou formou propagace. Plakátu si také každý kolemjdoucí snadno všimne. Tisk plakátů probíhá v různých velikostech, až do formátu A0. Kvalita tisku je zaručena díky moderním ofsetovým a digitálním technologiím. Při tisku plakátu můžete vsadit na černobílou klasiku či barevné provedení. Plakát po skončení akce snadno nahradíte novým a znovu upoutáte na další kulturní akci.
Leták do kapsy i do tašky
Dobrou formou propagace kulturních akcí jsou také letáky. Kdo by si také nevšiml propagačního materiálu, který mu přistane rovnou na dlani. Leták se navíc snadno vejde to tašky či kabelky a osoba, která jej dostala, si ho po čase může znovu vytáhnout z tašky a prohlédnout. Tisk letáků probíhá na kvalitní papír pod dohledem odborníků. Letáky jsou všestranným propagačním materiálem, který se skvěle hodí na propagaci kulturních akcí. A pokud si nevíte rady s designem letáku, pomoci vám mohou odborní grafici. Stačí mít alespoň představu o tom, jak by měl plakát vypadat a co by na něm mělo být za hlavní informace o dané akci. Na všem ostatním se s grafiky již domluvíte.
Další nezbytnosti
Nebojte se investovat do propagace, taková investice se vám totiž velmi rychle vrátí. Hodit se vám při podnikání budou jistě i samopropisovací bloky.